Gracze rozpoczynają rozgrywkę w
losowym miejscu na mapie. Jeden terrorysta otrzymuje bombę, którą może podłożyć w
dowolnym miejscu na mapie
(co swoją drogą nie zawsze jest najlepszym pomysłem - radzimy zastanowić się, w którym miejscu będzie najłatwiej bronić podłożonej bomby).
Zadaniem antyterrorystów jest
przeszkodzenie terrorystom w podłożeniu bomby. Jeżeli nie uda im się tego dokonać, będą oni musieli rozbroić bombę, na co mają
2 minuty.
Po powstrzymaniu terrorysty podkładającego bombę, zyskują oni możliwość
zabrania jej i noszenia przez dowolną ilość czasu. Antyterrorysta, który przenosi ładunek będzie
widoczny przez cały
czas dla wszystkich graczy na serwerze (nawet przez ściany).
Antyterroryści nie mogą podłożyć bomby, dopóki czas rundy nie spadnie poniżej
15 sekund (podłożenie bomby przez CT skutkuje natychmiastową wygraną na ich korzyść).
Jeżeli terroryści podniosą bombę
kiedy czas rundy jest mniejszy niż 15 sekund, zyskają dodatkowe
45 sekund na podłożenie bomby.
A teraz bardziej szczegółowo:
-
OGÓLNE
- Ogień przyjacielski jest włączony
- Mecz trwa 8 rund
- Czas rundy wynosi 4:30
- Areny 1 na 1 są wyłączone
- Przenikanie przez graczy jest włączone (ale można się podsadzać)
- Co 3 zabójstwa gracze otrzymują zastrzyk wzmacniający
- Radar (minimapa) jest wyłączony
- BunnyHop jest włączony. (Zobacz: Jak robić BunnyHop'a?)
- Gdy czas rundy się skończy, wygrywają Antyterroryści
- Własny system obliczania wyniku
- Statystyki są zapisywane dla każdego gracza
- Głosowanie za zmianą mapy po zakończeniu meczu
- Wynik gracza doliczany jest do punktów poziomu W-TEAM jeżeli konto Steam zostało połączone
-
ODRADZANIE SIĘ
- Gracze odradzają się w losowym miejscu na mapie
- Czas odrodzenia zależy od ilości graczy w drużynie
- Czas odrodzenia wynosi 5 sekund dla wszystkich graczy po rozdaniu defuser-ów
- Jeżeli bomba jest upuszczona lub CT niesie bombę, TT odradzają się bliżej niej niż CT
- Jeżeli bomba jest podłożona, CT i TT odradzają się bliżej niej
-
BRONIE
- Gracze otrzymują na start pancerz (bez hełmu)
- Obowiązuje całkowity zakaz kupowania przedmiotów
- Bronie nie spadają na ziemię (nie można ich wyrzucać)
- Nieskończoność amunicji z przeładowaniami
- Zabójstwa z noża oraz strzałem w głowę mnożą ilość punktów za zabójstwo x2
-
BOMBA
- Terroryści mogą podłożyć bombę w dowolnym miejscu na mapie
- Antyterroryści mogą podnieść bombę, ale osoba, która ją niesie jest widoczna dla wszystkich graczy
- Antyterrorysta niosiący bombę ma 30 sekund na ucieczkę. Po tym czasie straci on bombę, a ponowne podniesienie przez CT będzie możliwe po kolejnych 30 sekundach
- Antyterroryści mogą podłożyć bombę, jeżeli czas rundy jest mniejszy niż 15 sekund, co poskutkuje natychmiastową wygraną na ich korzysć
- Terroryści podnosząc bombę kiedy czas rundy jest mniejszy niż 15 sekund, otrzymują dodatkowe 45 sekund na podłożenie jej
- Podłożona bomba jest podświetlona dla wszystkich graczy w drużynie terrorystów
- Bombę można podnosić używając klawisza [E]
- Bomba wybucha po 120 sekundach od podłożenia
- Przerwanie rozbrajania bomby skutkuje śmiercią
- Wszyscy gracze na serwerze widzą czas pozostały do rozbrojenia bomby
- Terroryści otrzymują komunikat o podłożeniu i wyrzuceniu bomby z przybliżoną lokalizacją