Tryb Nieskończonej Bomby
Zadaniem Terrorystów jest podłożenie bomby w dowolnym miejscu na mapie.
Zadaniem Antyterrorystów jest odnalezienie bomby a następnie rozbrojenie jej.

- Antyterroryści nie mogą kupić zestawu do rozbrajania
- Gracze nie mogą kupować karabinów ani broni ciężkich
- Gracze odradzają się po śmierci w losowym miejscu na mapie
- Czas do odrodzenia się zależy od ilości graczy w drużynie
- Czas do wybuchu bomby wynosi 120 sekund
- Terroryści mogą otrzymać dodatkowe 30 sekund na podłożenie bomby
- BunnyHop jest włączony dopóki szósty gracz nie dołączy do gry

Pełna lista zasad gry znajduje się niżej.

Aby punkty zdobyte w tym trybie były doliczane do twojego poziomu W-TEAM, twoje konto musi być połączone ze Steam.
Ranking graczy
LP Nazwa K A D HSP OBJ Kroki Wynik
1 Pawelxxdd 448 54 340 38.17% 41 18 338 1 757
2 Bot Łyba 375 39 375 53.33% 29 16 487 1 417
3 Bizel 219 44 259 39.27% 19 12 589 739
4 KaJmeL 114 42 108 26.32% 2 5 883 296
5 Tomsonikus 39 22 82 43.59% 0 2 900 110
6 NoOne 13 0 9 61.54% 1 885 54
Kompatybilne mapy
Kompatybilna
Kompatybilna
Kompatybilna
Kompatybilna
Nie sprawdzono
Nie sprawdzono
Nie sprawdzono
Nie sprawdzono
Niekompatybilna
Niekompatybilna
Niekompatybilna
Zasady gry
Gracze rozpoczynają rozgrywkę w losowym miejscu na mapie. Jeden gracz z drużyny Terrorystów otrzymuje bombę, którą może podłożyć w dowolnym miejscu na mapie. Pamiętaj, że nie zawsze "dowolne miejsce" to najlepszy pomysł. Czasami warto zastanowić się, w którym miejscu będzie najłatwiej bronić podłożonej bomby.

Podczas gdy Terroryści szukają odpowiedniego miejsca na podłożenie bomby, Antyterroryści mogą im w tym przeszkodzić. Aby tego dokonać, najprościej jest zabić gracza, który niesie bombę (zabicie innych graczy dodatkowo ułatwi sprawę). W momencie gdy Antyterroryści cieszą się, że do końca rundy będą kampić przy bombie, Terrorystom aktywuje się opcja odradzania bliżej upuszczonej bomby (a Antyterrorystom, odradzanie się jak najdalej od upuszczonej bomby).

Jeżeli jednak Terrorystom nie uda się przechwycić wcześniej upuszczonej bomby, to gdy czas rundy spadnie poniżej 10 sekund, będą oni mogli skorzystać z opcji przedłużenia czasu na podłożenie bomby. Jest tylko jeden problem - aby doliczyć dodatkowy czas rundy, Terroryści będą musieli podnieść bombę, której bronią Antyterroryści. Tak dla jasności, z tej możliwości można skorzystać tylko raz na rundę. Istnieją też pewne ograniczenia, o których nie będziemy pisać.

A teraz bardziej szczegółowo:
  • Maksymalna ilość rund to 16 (krótki mecz)
  • Czas do wybuchu bomby wynosi 2 minuty
  • Bombę można podłożyć w dowolnym miejscu na mapie
  • Domyślna broń to Deagle
  • Nie można kupować granatów
  • Nie można kupować zestawu do rozbrajania
  • Nie można kupować karabinów i broni ciężkich
  • Zestaw do rozbrajania rozdawany jest Antyterrorystom 30 sekund przed wybuchem bomby
  • Gracze odradzają się w dowolnym miejscu na mapie
  • Przenikanie przez graczy jest włączone (ale można się podsadzać)
  • Ogień przyjacielski jest wyłączony
  • Czas rundy to 4 min 30 sek
  • Przerwanie rozbrajania bomby skutkuje śmiercią
  • Gracze posiadają nieskończoność amunicji z przeładowaniami
  • Radar (minimapa) jest wyłączony
  • Co 3 zabójstwa gracze otrzymują zastrzyk wzmacniający
  • Po zakończeniu meczu rozpoczyna się głosowanie za zmianą mapy
  • BunnyHop jest włączony dopóki szósty gracz nie dołączy do meczu
  • Tryb używa własnego systemu obliczania wyniku gracza
  • Statystyki są zapisywane dla każdego gracza
  • Wynik gracza doliczany jest do punktów poziomu W-TEAM jeżeli konto Steam zostało połączone
  • Jeżeli bomba zostanie upuszczona, Terroryści będą odradzać się bliżej niej niż Antyterroryści
  • Jeżeli bomba zostanie podniesiona, priorytetyzowanie punktów odradzania zostaje wyłączone
  • Jeżeli bomba zostanie podłożona, wszyscy gracze będą odradzać się bliżej niej
  • Zabójstwa z noża oraz strzałem w głowę mnożą ilość zdobytych punktów za zabójstwo x2
  • Wszyscy gracze na serwerze widzą czas pozostały do rozbrojenia bomby
  • Terroryści otrzymują komunikat o podłożeniu bomby z dokładną lokalizacją
  • Gdy Terroryści podniosą bombę 10 sekund przed zakończeniem rundy, 30 sekund zostanie doliczonych do czasu trwania rundy
  • Terroryści widzą czas pozostały do wybuchu bomby (co 30 sekund lub dokładny czas poniżej 30 sekund)
  • Czas odrodzenia zależy od ilości graczy w drużynie
  • Gdy czas rundy się skończy, wygrywają Antyterroryści
  • Areny 1 na 1 są wyłączone