Counter-Strike 2 Counter-Strike 2 stanowi największy skok technologiczny w historii serii, umożliwiając rozwój nowych funkcji i aktualizacji na kolejne lata.

Premiera przewidywana jest na lato 2023. Do tego czasu zawartość na tej stronie, włącznie z trybami gry oraz serwerami, będzie działać tak jak powinna.
Po premierze CS2, nasze serwery do CS:GO nie będą już funkcjonować.
Tryb Nieskończonej Bomby
Zadaniem Terrorystów jest podłożenie bomby w dowolnym miejscu na mapie.
Zadaniem Antyterrorystów jest odnalezienie bomby a następnie rozbrojenie jej.

- Antyterroryści nie mogą kupić zestawu do rozbrajania
- Gracze nie mogą kupować karabinów ani broni ciężkich
- Gracze odradzają się po śmierci w losowym miejscu na mapie
- Czas odradzania zależy od ilości graczy w drużynie
- Czas do wybuchu bomby wynosi 2 minuty
- Terroryści mogą otrzymać dodatkowe 45 sekund na podłożenie bomby

Pełna lista zasad gry znajduje się niżej.

Aby punkty zdobyte w tym trybie były doliczane do twojego poziomu W-TEAM, twoje konto musi być połączone ze Steam.
Ranking graczy
LP Nazwa K A D HSP OBJ Kroki Wynik
1 Pawelxxdd 7739 396 4212 47.6% 316 148 949 26 988
2 Bot Łyba 4475 288 5990 55.73% 249 133 149 18 249
3 TigeR 1460 247 1303 58.08% 75 49 949 5 905
4 czarny1259 1213 309 1675 54.82% 66 54 027 4 978
5 xDayanax 389 165 815 37.79% 20 26 333 1 295
6 Zaluś 302 94 326 55.3% 6 14 717 1 081
7 Bizel 219 44 259 39.27% 19 12 589 739
8 MiernikCegowy 127 48 191 40.16% 3 8 932 338
9 KaJmeL 114 42 108 26.32% 2 5 883 296
10 Sajkal 73 22 82 30.14% 1 1 838 224
11 Tomsonikus 39 22 82 43.59% 0 2 900 110
12 NoOne 13 0 9 61.54% 1 885 54
Kompatybilne mapy
Kompatybilna
Kompatybilna
Kompatybilna
Kompatybilna
Kompatybilna
Kompatybilna
Kompatybilna
Nie sprawdzono
Nie sprawdzono
Niekompatybilna
Zasady gry
Gracze rozpoczynają rozgrywkę w losowym miejscu na mapie. Jeden terrorysta otrzymuje bombę, którą może podłożyć w dowolnym miejscu na mapie (co swoją drogą nie zawsze jest najlepszym pomysłem - radzimy zastanowić się, w którym miejscu będzie najłatwiej bronić podłożonej bomby).

Zadaniem antyterrorystów jest przeszkodzenie terrorystom w podłożeniu bomby. Jeżeli nie uda im się tego dokonać, będą oni musieli rozbroić bombę, na co mają 2 minuty.
Po powstrzymaniu terrorysty podkładającego bombę, zyskują oni możliwość zabrania jej i noszenia przez dowolną ilość czasu. Antyterrorysta, który przenosi ładunek będzie widoczny przez cały czas dla wszystkich graczy na serwerze (nawet przez ściany).

Antyterroryści nie mogą podłożyć bomby, dopóki czas rundy nie spadnie poniżej 15 sekund (podłożenie bomby przez CT skutkuje natychmiastową wygraną na ich korzyść).
Jeżeli terroryści podniosą bombę kiedy czas rundy jest mniejszy niż 15 sekund, zyskają dodatkowe 45 sekund na podłożenie bomby.

A teraz bardziej szczegółowo:
  • OGÓLNE
    • Ogień przyjacielski jest włączony
    • Mecz trwa 8 rund
    • Czas rundy wynosi 4:30
    • Areny 1 na 1 są wyłączone
    • Przenikanie przez graczy jest włączone (ale można się podsadzać)
    • Co 3 zabójstwa gracze otrzymują zastrzyk wzmacniający
    • Radar (minimapa) jest wyłączony
    • BunnyHop jest włączony. (Zobacz: Jak robić BunnyHop'a?)
    • Gdy czas rundy się skończy, wygrywają Antyterroryści
    • Własny system obliczania wyniku
    • Statystyki są zapisywane dla każdego gracza
    • Głosowanie za zmianą mapy po zakończeniu meczu
    • Wynik gracza doliczany jest do punktów poziomu W-TEAM jeżeli konto Steam zostało połączone
  • ODRADZANIE SIĘ
    • Gracze odradzają się w losowym miejscu na mapie
    • Czas odrodzenia zależy od ilości graczy w drużynie
    • Czas odrodzenia wynosi 5 sekund dla wszystkich graczy po rozdaniu defuser-ów
    • Jeżeli bomba jest upuszczona lub CT niesie bombę, TT odradzają się bliżej niej niż CT
    • Jeżeli bomba jest podłożona, CT i TT odradzają się bliżej niej
  • BRONIE
    • Gracze otrzymują na start pancerz (bez hełmu)
    • Obowiązuje całkowity zakaz kupowania przedmiotów
    • Bronie nie spadają na ziemię (nie można ich wyrzucać)
    • Nieskończoność amunicji z przeładowaniami
    • Zabójstwa z noża oraz strzałem w głowę mnożą ilość punktów za zabójstwo x2
  • BOMBA
    • Terroryści mogą podłożyć bombę w dowolnym miejscu na mapie
    • Antyterroryści mogą podnieść bombę, ale osoba, która ją niesie jest widoczna dla wszystkich graczy
    • Antyterrorysta niosiący bombę ma 30 sekund na ucieczkę. Po tym czasie straci on bombę, a ponowne podniesienie przez CT będzie możliwe po kolejnych 30 sekundach
    • Antyterroryści mogą podłożyć bombę, jeżeli czas rundy jest mniejszy niż 15 sekund, co poskutkuje natychmiastową wygraną na ich korzysć
    • Terroryści podnosząc bombę kiedy czas rundy jest mniejszy niż 15 sekund, otrzymują dodatkowe 45 sekund na podłożenie jej
    • Podłożona bomba jest podświetlona dla wszystkich graczy w drużynie terrorystów
    • Bombę można podnosić używając klawisza [E]
    • Bomba wybucha po 120 sekundach od podłożenia
    • Przerwanie rozbrajania bomby skutkuje śmiercią
    • Wszyscy gracze na serwerze widzą czas pozostały do rozbrojenia bomby
    • Terroryści otrzymują komunikat o podłożeniu i wyrzuceniu bomby z przybliżoną lokalizacją